Pojawiła się ważna zmiana w systemie – od teraz administratorzy głównego konta ‘Dział kadr’ będą mogli samodzielnie zarządzać dodatkowymi kontami kadrowymi. Oznacza to, że osoba zarządzająca kontem Działu kadr będzie mogła samodzielnie dodawać i usuwać dodatkowe konta kadrowe, a także blokować i odblokowywać je np. z powodu źle wpisanego hasła.
Żeby to zrobić, należy przejść do ustawień konta (pozycja Konfiguracja w bocznym menu) i wybrać kafelek Dane konta, a następnie zakładkę Dodatkowe konta HR.
Po utworzeniu konta można wysłać zaproszenie z loginem i linkiem do ustawienia nowego hasła. Ikonka jest widoczna do czasu pierwszego zalogowania.
Ponadto, administrator po wejściu w szczegóły dodatkowego konta może zmienić login, nazwę, adres e-mail oraz język konta.
Konta te mają pełne uprawnienia do podglądu i edycji wszystkich danych. Planujemy rozbudować tę funkcję o możliwość ograniczenia uprawnień jedynie do podglądu.
Uwaga: Konta te nie są wliczane do limitu kont pracowników.