Close
Szukaj
Close this search box.

5 prostych aplikacji, które ułatwiają pracę

5 prostych aplikacji, które ułatwiają pracę

W Internecie pojawia się coraz więcej narzędzi, z których możemy korzystać, aby ułatwić sobie codzienne zadania. Znajomość różnych aplikacji pozwala lepiej zarządzać projektami, organizować czas czy tworzyć bardziej przejrzyste prezentacje. Przedstawiamy kilka przydatnych propozycji, które pomagają w efektywnej pracy!

CANVA

Z Canvy korzystają wszyscy – ci, którzy muszą na szybko zaprojektować plakat na małe wydarzenie i ci, którzy szukają nowego pomysłu na post do mediów społecznościowych. To banalnie proste w obsłudze narzędzie dzięki licznym szablonom umożliwia tworzenie prezentacji, broszur, infografik, zaproszeń, okładek, a nawet CV. Aplikacja działa online i jest darmowa (chyba że użytkownik chce korzystać z materiałów premium). Każdy będzie potrafił tu coś zaprojektować i jednocześnie świetnie się przy tym bawić, a propozycje czcionek, kolorów i rozwiązań graficznych zadowolą nawet wybredne osoby.

TRELLO

Darmowa aplikacja online Trello to świetne narzędzie do zarządzania projektami i zadaniami. Poprzez tworzenie różnych tablic oraz zapełnianie ich listami i zakładkami widocznymi dla całego zespołu, który nad daną sprawą pracuje, jesteśmy w stanie doskonale zorganizować swoją pracę. Przejrzysty design sprawia, że łatwo zorientujemy się w ruchach współpracowników – nawet, kiedy cała tablica będzie już wypełniona. Trello można łatwo dostosować do swoich potrzeb, zmieniając tła, używając etykiet i naklejek. To świetna aplikacja do pracy w grupie.

PREZI

Prezentacja zazwyczaj kojarzy się z czymś nudnym i schematycznym – ale nie z Prezi! Aplikacja w wersji dla biznesu jest płatnym systemem, jednak warto się nią zainteresować, jeśli w zespole często przygotowujecie wystąpienia. Dzięki niej można tworzyć prezentacje linearne, które są efektem zupełnie innego sposobu myślenia, niż na przykład ten stosowany w popularnym PowerPoincie. Zamiast tradycyjnego pokazu slajdów poruszamy się cały czas po zaprojektowanej przez nas planszy, która bardziej działa na wyobraźnię i świetnie sprawdza się do pokazywania nowych pomysłów. Wielkim plusem jest możliwość umieszczania w prezentacji filmów.

SMARTMOCKUPS

Mockupy to wizualizacje stron internetowych, wizytówek, opakowań czy logo na produktach. Dzięki nim można nie tylko szybko podejrzeć, jak będzie wyglądał nasz projekt na ekranie komputera czy smartfona, ale także zaprezentować go klientom. Aplikacja SmartMockups pozwala na błyskawiczne stworzenie różnego rodzaju mackupów – na ekranach, koszulkach, kubkach i wielu innych obiektach. Wybór szablonów jest bardzo duży, a podstawowe konto dla jednego użytkownika jest bezpłatne.

TOMATO TIMER

I jeszcze coś dla wszystkich, którzy mają problem ze skupieniem uwagi w pracy. Tomato Timer to bardzo prosta aplikacja oparta o metodę organizacji czasu Francesco Cirillo. Pomodoro to 25 minut – jednostka czasu przyjęta jako idealny czas na wykonanie większości zadań. Po każdym pomodoro wytężonej pracy można cieszyć się pięciominutową przerwą, a po czterech – dłuższym odpoczynkiem. Ta technika ma mobilizować do efektywnego wykorzystywania czasu pracy – warto spróbować! W aplikacji Tomato Timer o mijającym czasie przypominają dzwonki.

i… HRnest

… Czy ktoś z Was nie korzysta jeszcze z HRnest? Na koniec przypominamy o naszej aplikacji do zarządzania urlopami i delegacjami, która ułatwia organizację pracy całej firmy – umożliwia planowanie czasu pracy, wystawianie wniosków urlopowych, rozliczanie podróży służbowych i ma wiele innych przydatnych funkcji. Koniecznie wykorzystajcie 14-dniowy bezpłatny okres testowy!