Kalendarz dni wolnych wykorzystywany jest przez aplikację HRnest do automatycznego zliczania dni urlopu przy wystawianiu wniosków urlopowych. Zawiera on zestawienie dni wolnych (np. soboty, niedziele, święta) dla danego pracownika w danym roku. System umożliwia tworzenie wielu typów kalendarzy i przyporządkowywanie ich do określonych pracowników.
Krok 1
Aby dodać nowy kalendarz, kliknij w bocznym menu sekcję Konfiguracja, a następnie kafelek Kalendarz dni wolnych.

Możesz też wybrać punkt 5 z sekcji Szybki start – Ustaw dni wolne od pracy na Stronie głównej.

Krok 2
Przejdź do sekcji +Dodaj kalendarz i w pustym polu wpisz nazwę tworzonego kalendarza, a następnie kliknij Dodaj.

Nowy kalendarz pojawi się po prawej stronie w sekcji Kalendarze. Szczegóły danego kalendarza i możliwość jego edycji dostępne są po kliknięciu przycisku Szczegóły przy nazwie danego kalendarza.
