Close

Jak wykupić subskrypcję systemu HRnest i wprowadzić dane do faktury?

Jeśli chcesz dokonać zakupu abonamentu systemu HRnest postępuj według poniższych kroków.

Krok 1

Kliknij w zakładkę Konfiguracja w lewym dolnym rogu, następnie wybierz kafelek Dane konta. W zakładce Podstawowe zweryfikuj poprawność danych tzn. limit kont pracowniczych, moduły, z których chcesz korzystać, czy rodzaj okresu rozliczeniowego. Ewentualnych zmian dokonaj wybierając przycisk ZMIEŃ PAKIET (LIMIT KONT, MODUŁY).

Weryfikacja ustawień konta w zakładce Podstawowe.

Krok 2

Przejdź do zakładki Dane do faktury, uzupełnij formularz i Zapisz zmiany.

Wprowadzenie danych do faktury.

Gotowe! Właśnie dokonałeś zakupu subskrypcji systemu HRnest. Po wprowadzeniu danych do faktury, otrzymasz proformę z 7-dniowym terminem płatności – drogą mailową wyślemy powiadomienie o wystawieniu tego dokumentu wraz z linkiem, pod którym proforma będzie widoczna i możliwa do pobrania. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz fakturę VAT dostępną w sekcji Rozliczenia, w Konfiguracji konta Działu Kadr.

Sposób rozliczenia i  zapłaty za subskrypcję systemu HRnest.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.