Jeśli chcesz dokonać zakupu abonamentu systemu HRnest postępuj według poniższych kroków.
Krok 1
Kliknij w zakładkę Konfiguracja w lewym dolnym rogu, następnie wybierz kafelek Dane konta. W zakładce Podstawowe zweryfikuj poprawność danych tzn. limit kont pracowniczych, moduły, z których chcesz korzystać, czy rodzaj okresu rozliczeniowego. Ewentualnych zmian dokonaj wybierając przycisk ZMIEŃ PAKIET (LIMIT KONT, MODUŁY).

Krok 2
Przejdź do zakładki Dane do faktury, uzupełnij formularz i Zapisz zmiany.

Gotowe! Właśnie dokonałeś zakupu subskrypcji systemu HRnest. Po wprowadzeniu danych do faktury, otrzymasz proformę z 7-dniowym terminem płatności – drogą mailową wyślemy powiadomienie o wystawieniu tego dokumentu wraz z linkiem, pod którym proforma będzie widoczna i możliwa do pobrania. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz fakturę VAT dostępną w sekcji Rozliczenia, w Konfiguracji konta Działu Kadr.
