Close

Jak stworzyć dodatkowe konta Działu kadr?

Krok 1

Z poziomu głównego konta Działu kadr przejdź do Konfiguracji i wybierz kafelek Dane konta.

Konfiguracja konta działu kadr w aplikacji HRnest.

Krok 2

Wybierz zakładkę Dodatkowe konta HR, uzupełnij formularz i kliknij Dodaj.

Dodawanie dodatkowego konta działu kadr w aplikacji HRnest.

Krok 3

Po utworzeniu konta wyślij zaproszenie z loginem i linkiem do ustawienia nowego hasła. Ikonka jest widoczna do czasu pierwszego zalogowania.

Wysyłanie zaproszenia do dodatkowego konta działu kadr w aplikacji HRnest.

Po wejściu w szczegóły dodatkowego konta możesz zmienić login, nazwę, adres e-mail oraz język konta. Konta te mają pełne uprawnienia do podglądu i edycji wszystkich danych.

Edycja danych dodatkowego konta działu kadr w aplikacji HRnest.

Uwaga: Konta te nie są wliczane do limitu kont pracowników, z ich poziomu nie można też usuwać kont pracowniczych.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.