W systemie HRnest istnieją dwa typy blokady konta Pracownika:
– Zablokowani – to ci Pracownicy, którzy zostali zablokowani przez Dział kadr np. z powodu zakończonej współpracy,
– Blokada (błędne hasło) – dotyczy osób, które pięciokrotnie wprowadziły błędne hasło przy logowaniu do systemu.
Krok 1
Z bocznego menu wybierz pozycję Organizacja, a następnie dzięki filtrowi Zablokowany? odnajdź nieaktywnych Pracowników (Zablokowani, czyli pracownicy, których zablokowaliśmy celowo lub Blokada – błędne hasło – pracownicy, którzy sami zablokowali sobie konto). Kliknij w ikonę szczegółów konta przy wybranym Pracowniku.


Krok 2
Opcja Konto aktywne umożliwia zmianę statusu pracownika z zablokowanego na aktywnego. Po kliknięciu w przycisk Odblokuj wznowisz dostęp do danych pracownika, a użytkownik, który zablokował konto wprowadzając wielokrotnie błędne hasło, będzie mógł znów logować się do systemu i resetować hasło.
