Close

Jak odblokować konto Pracownika?

W systemie HRnest istnieją dwa typy blokady konta Pracownika:
Zablokowani – to ci Pracownicy, którzy zostali zablokowani przez Dział kadr np. z powodu zakończonej współpracy,
Blokada (błędne hasło) – dotyczy osób, które pięciokrotnie wprowadziły błędne hasło przy logowaniu do systemu.

Krok 1

Z bocznego menu wybierz pozycję Organizacja, a następnie dzięki filtrowi Zablokowany? odnajdź nieaktywnych Pracowników (Zablokowani, czyli pracownicy, których zablokowaliśmy celowo lub Blokada – błędne hasło – pracownicy, którzy sami zablokowali sobie konto). Kliknij w ikonę szczegółów konta przy wybranym Pracowniku.

Wyszukiwanie w systemie HRnest pracowników, których zablokowaliśmy np. z powodu zakończonej współpracy.
Wyszukiwanie w systemie HRnest pracowników, którzy zablokowali sobie konto wielokrotnie wpisując błędne hasło.

Krok 2

Opcja Konto aktywne umożliwia zmianę statusu pracownika z zablokowanego na aktywnego. Po kliknięciu w przycisk Odblokuj wznowisz dostęp do danych pracownika, a użytkownik, który zablokował konto wprowadzając wielokrotnie błędne hasło, będzie mógł znów logować się do systemu i resetować hasło.

Odblokowanie konta pracownika w systemie HRnest.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.