Close

Jak dodać wielu pracowników?

Możesz tworzyć konta pracowników pojedynczo, ale także zbiorczo – przy pomocy szablonu za jednym razem możesz dodać maksymalnie 200 osób. Jeśli w Twojej firmie funkcjonuje kilka działów, stwórz oddzielny szablon dla każdego z nich.

Krok 1

Z bocznego menu wybierz pozycję Organizacja.

Wybranie sekcji Organizacja w aplikacji HRnest

Krok 2

Wybierz przycisk Import.

Import pracowników w aplikacji HRnest

Krok 3

Pobierz szablon pliku Excel.

Pobranie szablonu listy pracowników w aplikacji HRnest

Krok 4

Wypełnij szablon danymi pracowników, którym chcesz założyć konta. Nie zmieniaj nazw kolumn i ich układu. Wypełnienie pól Nazwisko, Imię i Liczba godzin pracy dziennie jest obowiązkowe. Wypełniony szablon zapisz na dysku.

Wypełnienie szablonu z danymi pracowników

Krok 5

Wskaż lokalizację uzupełnionego szablonu (klikając Przeglądaj), wybierz Dział i opcjonalnie Kierownika, do których pracownicy zostaną przypisani.

Wczytanie szablonu z danymi pracowników w aplikacji HRnest

Krok 6

Jeżeli w firmie istnieje kilka działów, stwórz oddzielny szablon z listą pracowników dla każdego z nich. Wybór Kierownika w tym kroku jest opcjonalny. Na koniec wciśnij przycisk Załaduj.

Kliknięcie przycisku wczytaj

Krok 7

Po wczytaniu pliku z szablonem wyświetli się tabela z informacjami o statusie poszczególnych rekordów i o ewentualnych błędach.

Wyniki wczytanych danych pracowników w aplikacji HRnest

Ta strona korzysta z ciasteczek.