Close

Jak dodać Pracownika?

Krok 1

Z bocznego menu wybierz pozycję Organizacja, a następnie wybierz przycisk Dodaj Pracownika.

Dodawanie nowego pracownika w systemie HRnest.

Krok 2

Wprowadź dane Pracownika. Pola Imię, Nazwisko i Dział są obowiązkowe. Pozostałe pola mogą pozostać puste. Pamiętaj jednak, że jeśli nie wprowadzisz adresu e-mail, Pracownik nie będzie otrzymywał mailowych powiadomień o zmianach statusów swoich wniosków.

Jeśli chcesz wyznaczyć Przełożonego, który będzie akceptował wnioski urlopowe tego Pracownika, wybierz odpowiednie nazwisko z rozwijanej listy w polu Przełożony. Jeśli nie chcesz wyznaczać Przełożonego – wybierz ‘Nie’ w polu Czy wymaga przełożonego? Jeśli to ten Pracownik ma być przełożonym dla innych osób, wybierz ‘Tak’ w polu Czy jest kierownikiem? – nazwisko Pracownika będzie się pojawiało na rozwijanej liście wyboru na profilach innych osób.

Formularz dodawania nowego pracownika w aplikacji HRnest.

Krok 3

Jeśli formularz został prawidłowo wypełniony, zostaniesz przeniesiony do widoku szczegółów konta Pracownika. Oprócz wprowadzonych danych zobaczysz także login, jaki został przyporządkowany Pracownikowi.

Znajdziesz tu również informację, czy dane konto jest aktywne – z tej pozycji masz możliwość blokowania i odblokowywania konta. Na zablokowane konto pracownik nie będzie mógł się zalogować.

Poniżej znajduje się sekcja Urlopy, zawierająca dane konfiguracyjne na potrzeby modułu urlopowego.

Szczegóły konta Pracownika w aplikacji HRnest.

Ta strona korzysta z ciasteczek.