Close

Jak dodać dział firmy?

Na koncie Twojej firmy musi istnieć co najmniej jeden dział.

Krok 1

Z menu bocznego wybierz pozycję Organizacja, a następnie zakładkę Struktura.

Przejście do struktury firmy w aplikacji HRnest

Krok 2

Wpisz nazwę nowego działu i kliknij przycisk Dodaj. Pole Nazwa działu nie może zostać puste. W tym miejscu możesz również określić, czy pracownicy danego działu mogą dodawać plany urlopowe, lub wskazać maksymalną liczbę osób, które mogą być nieobecne w tym samym czasie. Uwaga! Wpisanie ‘0’ oznacza zablokowanie możliwości wystawiania wniosków urlopowych w tym konkretnie dziale. Wartości te można później zmienić, edytując pozycję z danym działem.

Dodanie działu firmy w programie HRnest

Krok 3

Nowy dział został dodany – widzisz go na liście po lewej stronie.

Prezentacja działu na liście w aplikacji HRnest

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.