Close
ikona kartoteka

moduł

KARTOTEKA

Ogólne
Wnioski
Umowy
Badania lekarskie
Szkolenia BHP
Własne powiadomienia
Kompetencje
Zasoby
Dokumenty
Powiadomienia

Jak dodać własne powiadomienie?

Krok 1

Z panelu bocznego wybierz Własne powiadomienia, a następnie Dodaj własne powiadomienie (jeśli nie masz żadnych powiadomień do dodania, utwórz je wcześniej).

Dodawanie własnych powiadomień w module Kartoteka w aplikacji HRnest,

Krok 2

Wybierz Pracownika oraz typ powiadomienia, możesz też ustawić datę powiadomienia i jego ważność. Po uzupełnieniu formularza kliknij Dodaj.

Wypełnianie formularza podczas dodawania własnego powiadomienia w module Kartoteka w aplikacji HRnest.

W drugim kroku zdecyduj, czy chcesz otrzymać e-mail z informacją o nadchodzącym końcu ważności własnego powiadomienia. Jeśli tak, kliknij przycisk zmień w sekcji Powiadomienia. Możesz też zdecydować, w jakim terminie powiadomienie ma się pojawić, a także czy chcesz je pokazać Pracownikowi i Przełożonemu.

Edycja własnego powiadomienia w module Kartoteka w aplikacji  HRnest.

Nowo dodane powiadomienie będzie widoczne na liście.

Ta strona korzysta z ciasteczek.