Close
ikona kartoteka

moduł

KARTOTEKA

Ogólne
Wnioski
Umowy
Badania lekarskie
Szkolenia BHP
Kompetencje
Zasoby
Dokumenty
Powiadomienia

Jak dodać wiele umów jednocześnie?

Sposób 1

Krok 1

Z bocznego menu wybierz pozycję Kartoteka, a następnie zakładkę Umowy. Wybierz przycisk Dodaj wiele umów, umieszczony na górze strony.

Instrukcja dodawania wielu umów jednocześnie w module Kartoteka w systemie HRnest

Krok 2

Pobierz i uzupełnij pobrany szablon zgodnie z umieszczoną w nim instrukcją.

Pobieranie szablonu dodawania wielu umów, szkoleń, badań w systemie HRnest

Krok 3

Plik należy uzupełnić według umieszczonej w nim instrukcji. W pierwszej kolumnie umieść loginy Pracowników z systemu HRnest – możesz je sprawdzić, wybierając sekcję Organizacja na dole bocznego menu.

Z kolei funkcja Eksportuj do Excela widoczna w Organizacji w prawym górnym rogu umożliwia wygenerowanie pliku z loginami w formie gotowej do zastosowania w pobranym wcześniej szablonie.

Eksportowanie do Excela szablonu z loginami pracowników

Krok 4

Po uzupełnieniu danymi wczytaj szablon do programu za pomocą zielonego przycisku Załaduj, widocznego w sekcji Dodaj wiele umów, szkoleń, badań. System automatycznie doda wszystkie nowe dokumenty.

Wczytanie szablonu z danymi

Sposób 2

Krok 1

Alternatywnie możesz dodać wiele umów, wybierając w menu bocznym sekcję Konfiguracja, a następnie Narzędzia.

Alternatywny sposób dodawania wielu umów w module Kartoteka w systemie HRnest

Krok 2

Wybierz zakładkę Dodaj wiele umów, szkoleń, badań.

Wybieranie zakładki Dodaj wiele umów, szkoleń, badań

Krok 3

Kontynuuj kroki ze sposobu 1.

Ta strona korzysta z ciasteczek.