Close
ikona kartoteka

moduł

KARTOTEKA

Ogólne
Wnioski
Umowy
Badania lekarskie
Szkolenia BHP
Własne powiadomienia
Kompetencje
Zasoby
Dokumenty
Powiadomienia

Jak dodać nowy typ kompetencji?

Sposób 1

Krok 1

Wybierz z menu bocznego opcję Konfiguracja, a następnie kafelek Konfiguracja ‘Kartoteka’.

Konfiguracja modułu Kartoteka w systemie HRnest

Krok 2

Wybierz zakładkę Lista kompetencji, a następnie wpisz nazwę dodawanej kompetencji i kliknij Dodaj.

Dodawanie nowej kompetencji w module Kartoteka

Sposób 2

Krok 1

Z menu bocznego Kartoteki wybierz pozycję Kompetencje, a następnie kliknij przycisk Dodaj nowy typ kompetencji.

Dodawanie nowych kompetencji z poziomu strony głównej w programie HRnest

Krok 2

Wpisz nazwę dodawanej kompetencji i kliknij Dodaj.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.