Close
ikona kartoteka

moduł

KARTOTEKA

Ogólne
Wnioski
Umowy
Badania lekarskie
Szkolenia BHP
Własne powiadomienia
Kompetencje
Zasoby
Dokumenty
Powiadomienia

Jak dodać informację, że zasób został zwrócony?

Krok 1

Z menu bocznego wybierz pozycję Kartoteka, a następnie zakładkę Zasoby.

Zasoby w Kartotece, Rejestrowanie zasobów firmy, ewidencja przedmiotów powierzanych pracownikom, Kartoteka

Krok 2

Przy pomocy filtrów wyszukaj interesujący Cię zasób lub pracownika i w kolumnie Zwrócono zmień Nie na Tak.

Rejestrowanie zasobów firmy, ewidencja przedmiotów powierzanych pracownikom

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.