Close
ikona kartoteka

moduł

KARTOTEKA

Ogólne
Wnioski
Umowy
Badania lekarskie
Szkolenia BHP
Własne powiadomienia
Kompetencje
Zasoby
Dokumenty
Powiadomienia

Czym są Kompetencje w module Kartoteka?

Sekcja Kompetencje umożliwia gromadzenie informacji na temat dodatkowych umiejętności i uprawnień Pracowników. Za wprowadzanie nowych kompetencji i przydzielanie ich pracownikom odpowiada Dział kadr.

Kompetencje to inaczej zdolności indywidualne, predyspozycje zawodowe, czyli wszelkie umiejętności pracownika, które mogą się okazać przydatne w jego pracy zawodowej. Do kompetencji możemy zaliczyć wykształcenie, znajomość języków obcych, umiejętność obsługi komputera i związanych z nim programów, przebyte kursy i szkolenia, posiadanie prawa jazdy, uprawnień czy certyfikatów zawodowych.

Dzięki możliwości filtrowania danych Przełożeni mogą nie tylko sprawdzać, jakie określone osoby posiadają kompetencje, ale także łatwo znaleźć osoby, którzy posiadają konkretne umiejętności.

Lista kompetencji Pracowników w module Kartoteka w aplikacji HRnest

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.