Close
ikona czas pracy

moduł

CZAS PRACY

Jak dodać Pracowników do harmonogramu?

Pracowników możesz dodać zarówno podczas tworzenia, jak i edytowania danego harmonogramu.

Krok 1

Z menu bocznego Czasu pracy wybierz pozycję Harmonogramy.

Wybieranie sekcji Harmonogramy w module Czas pracy w aplikacji HRnest

Krok 2

Stwórz nowy harmonogram wybierając opcję Utwórz harmonogram lub otwórz istniejący harmonogram, klikając w ikonę Edytuj. Jeśli nie wiesz jak dodać nowy harmonogram, zapoznaj się z tym wpisem.

Tworzenie nowego harmonogramu lub edycja istniejącego harmonogramu w aplikacji HRnest

Krok 3

Kliknij zielony przycisk Dodaj w prawej części strony, w sekcji Pracownicy.

Dodawanie pracowników do harmonogramu w aplikacji HRnest

Krok 4

W nowym oknie pojawi się lista działów i Pracowników – zaznacz właściwy dział lub pojedyncze osoby i zatwierdź zielonym przyciskiem na dole.

Dodawanie wybranego działu lub pracowników do harmonogramu w aplikacji HRnest

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.