Close
ikona czas pracy

moduł

CZAS PRACY

Jak dodać nową osobę do listy dostępów?

Edycja listy dostępów umożliwia tworzącemu harmonogramy tworzenie grafików dla pracowników, dla których nie jest on wskazany jako przełożony.

Krok 1

Z menu bocznego wybierz pozycję Konfiguracja, a następnie kafelek Konfiguracja ‘Czas pracy’.

Konfiguracja czasu pracy

Krok 2

Wejdź w zakładkę Harmonogramy, a następnie Uprawnienia. Najedź przy wybranym użytkowniku na ikonkę Lista dostępów.

Nadawanie uprawnień dla tworzących harmonogramy.

Krok 3

Aby dodać dostęp, kliknij zielony przycisk Dodaj dostęp, zaś aby usunąć – czerwony przycisk Usuń.

Dodawanie i usuwanie dostępu dla tworzącego harmonogramy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.