Close
ikona czas pracy

moduł

CZAS PRACY

Do czego służy sekcja Projekty?

Sekcja Projekty służy do rozpisywania czasu pracy przeznaczonego na realizację poszczególnych zadań w firmie. Projekty mogą być przypisane całym działom lub poszczególnym Pracownikom. Mogą być dodawane przez Dział kadr lub przez zdefiniowanego wcześniej w Konfiguracji Czasu pracy Pracownika.

Aby utworzyć nowy projekt, wejdź w sekcję Projekty i kliknij Utwórz projekt.

Dodawanie nowego projektu w module Czas pracy w aplikacji HRnest.

Uzupełnij tytuł i ewentualny opisu projektu, a następnie dodaj Pracowników, których będzie obowiązywał nowy projekt, klikając Dodaj w prawej części strony, w sekcji Pracownicy. Po dodaniu pracowników wybierz Zapisz i aktywuj.

Dodawanie pracowników do utworzonego projektu w aplikacji HRnest.

Po przypisaniu do projektu Pracownik może zaznaczyć na swoim koncie, ile czasu poświęcił tego dnia na jego realizację.

Rejestracja czasu poświęconego na realizację projektów w aplikacji HRnest.

Żeby sprawdzić, ile czasu Pracownicy przeznaczyli na dany projekt, kliknij niebieską ikonę Raport wykonania projektu, widoczną po prawej stronie projektu na Liście projektów.

Lista projektów w aplikacji HRnest.

Pokaże się wówczas zestawienie, które można filtrować według projektu, działu i zakresu dat.

Szczegóły wykonania projektu w aplikacji HRnest.

Po kliknięciu w zieloną lupkę przy nazwisku Pracownika możesz sprawdzić, ile czasu poświęcił danego dnia na projekt.

Wykonanie projektu przez wybranego pracownika w aplikacji HRnest.

Możesz zobaczyć również zestawienie projektów w postaci wykresu. W tym celu wybierz sekcję Raporty, a następnie zakładkę Wykonanie projektów.

Raport z wykonania projektów w aplikacji HRnest.

Żeby nadać Pracownikowi uprawnienia do tworzenia projektów, przejdź do Konfiguracji ‘Czasu pracy’ i wybierz zakładkę Uprawnienia projekty. Wybierz z listy Pracownika i kliknij Dodaj.

Nadawanie uprawnień pracownikowi do tworzenia projektów w aplikacji HRnest.

Ta strona korzysta z ciasteczek.