Close

Usprawnienie #24 – Zarządzanie dodatkowymi kontami kadrowymi

Pojawiła się ważna zmiana w systemie – od teraz administratorzy głównego konta ‘Dział kadr’ będą mogli samodzielnie zarządzać dodatkowymi kontami kadrowymi. Oznacza to, że osoba zarządzająca kontem Działu kadr będzie mogła samodzielnie dodawać i usuwać dodatkowe konta kadrowe, a także blokować i odblokowywać je np. z powodu źle wpisanego hasła.

Żeby to zrobić, należy przejść do ustawień konta (pozycja Konfiguracja w bocznym menu) i wybrać kafelek Dane konta, a następnie zakładkę Dodatkowe konta HR.

Konfiguracja dodatkowego konta HR w aplikacji HRnest

Po utworzeniu konta można wysłać zaproszenie z loginem i linkiem do ustawienia nowego hasła. Ikonka jest widoczna do czasu pierwszego zalogowania.

Wysyłanie powiadomienia o utworzeniu dodatkowego konta HR w aplikacji HRnest

Ponadto, administrator po wejściu w szczegóły dodatkowego konta może zmienić login, nazwę, adres e-mail oraz język konta.

Edycja danych w dodatkowym koncie HR w aplikacji HRnest

Konta te mają pełne uprawnienia do podglądu i edycji wszystkich danych. Planujemy rozbudować tę funkcję o możliwość ograniczenia uprawnień jedynie do podglądu.

Uwaga: Konta te nie są wliczane do limitu kont pracowników.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ta strona korzysta z ciasteczek.