Close

Usprawnienia #5 – tygodniowa lista osób nieobecnych

Wprowadziliśmy dwa nowe usprawnienia - na stronie głównej znajduje się teraz lista nieobecnych pracowników w danym tygodniu, a w module Delegacje - wybierasz daty w rozliczeniu tylko z podanego wcześniej zakresu.

1. Na stronę główną dodaliśmy podgląd listy osób nieobecnych w danym tygodniu. W miejscu, w którym do tej pory była wyłącznie lista osób nieobecnych w danym dniu, teraz można przełączać widoki między listą dzienną a tygodniową. Aby to zrobić, wybierz ikonę zmiany.

Lista nieobecnych pracowników ma teraz dwa widoki - dzienny i tygodniowy, sprawdź moduły Urlopy, Delegacje, Czas pracy.

2. Poprawiliśmy edycję godzin i zakresu dat w module Delegacje. W rozliczeniu delegacji możesz teraz wybierać daty tylko z podanego wcześniej przedziału czasowego trwania podróży służbowej.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ta strona korzysta z ciasteczek.