Close
Szukaj
Close this search box.

Aktualności #42 – co nowego w ostatniej aktualizacji HRnest?

Aktualności #42

Poniżej prezentujemy listę nowości i usprawnień:

Sekcja Wykorzystanie urlopu w nowym widoku dashboardu na koncie pracowniczym i kierowniczym – od razu po zalogowaniu się do systemu istnieje możliwość weryfikacji liczby dni urlopu zaległego i bieżącego, która pozostała do wykorzystania.

Aktualności #42 1

Obsługa trybu zadaniowego na dashboardzie – użytkownik pracujący w zadaniowym systemie czasu pracy z poziomu strony startowej ma możliwość potwierdzenie obecności bez wskazywania przepracowanych godzin, widoczny jest przycisk ‘Jestem obecny(a)’. Dodatkowo administrator konta głównego otrzymał uprawnienia do ustawienia godzin pracy dla takiego użytkownika (od-do), które system będzie przyjmował do kalkulowania czasu pracy.

Aktualności #42 2
Aktualności #42 3

Kolejne usprawnienie, to podsumowanie zarejestrowanego czasu pracy na stronie startowej w sytuacji gdy występuje więcej niż jedna pozycja. System policzy łączny czas pracy zarejestrowany danego dnia.

Aktualności #42 4

Pracownik, na którego koncie została włączona opcja wysyłania zarejestrowanego czasu pracy do akceptacji przełożonego widzi informację o zakresach dat, za które czas pracy został wysłany do zatwierdzenia. Dodatkowo została zdjęta blokada, która uniemożliwiała wysłanie czasu pracy do akceptacji więcej niż raz w miesiącu – od teraz pracownik może to robić nawet codziennie.

Aktualności #42 5

Dodanie informacji o stanowisku i rodzaju umowy w raporcie Ewidencja czasu pracy – opcja widoczna po wygenerowaniu raportu w wersji PDF lub eksporcie do Excela.

Aktualności #42 6

Oznaczenie graficzne nieaktywnych zakładek w sekcji Ostatnie zmiany na stronie startowej – te wyszarzone oznaczają brak dokumentów.

Aktualności #42 7

Ostatnia zmiana to możliwość zarejestrowania 24 godz. pracy w trybie rejestracji czasu pracy Start/Stop.