Close

Nowość w Czasie pracy – Projekty

Projekt-czas-pracy

Projekty to najnowsza sekcja, jaką dodaliśmy do modułu Czas pracy. Służą do rozpisywania czasu pracy przeznaczonego na poszczególne zadania. Mogą być one przypisane całym działom lub poszczególnym Pracownikom.

Projekty mogą być dodawane przez Dział kadr lub przez zdefiniowanego wcześniej w Konfiguracji Pracownika. Aby utworzyć nowy projekt, należy wejść w sekcję Projekty i kliknąć niebieski przycisk Utwórz projekt, umieszczony w lewej, górnej części strony.

Tworzenie nowego projektu w module Czas pracy w systemie HRnest

Po uzupełnieniu tytułu i ewentualnego opisu projektu należy dodać Pracowników, których będzie obowiązywał nowy projekt, klikając zielony przycisk Dodaj w prawej części strony, w sekcji Pracownicy.

Dodawanie pracowników do nowego projektu w module Czas pracy w systemie HRnest

Po przypisaniu do projektu Pracownik może zaznaczyć, ile czasu poświęcił tego dnia na jego realizację.

Rejestrowaniu czasu poświęconego na wykonanie projektu

Żeby sprawdzić, ile czasu Pracownicy przeznaczyli na dany projekt, należy kliknąć niebieską ikonę Raport wykonania projektu, widoczną po prawej stronie projektu na Liście projektów.

Pokaże się wówczas zestawienie, które można filtrować według projektu, działu i zakresu dat.

Zestawienie pokazujące wykonanie projektu

Klikając zieloną lupkę przy wybranym Pracowniku, można sprawdzić, ile dokładnie poświęcił czasu danego dnia na projekt.

Wykonanie projektu u wybranego pracownika

Można zobaczyć również zestawienie projektów w postaci wykresu. W tym celu należy wybrać sekcję Raporty w Czasie pracy i zakładkę Wykonanie projektów.

Raport z wykonania projektów
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ta strona korzysta z ciasteczek.