Close

Nowe funkcje – Zarządzanie datami powiadomień w Kartotece i zapisywanie adresów IP przy rejestracji czasu pracy

Tym razem wprowadziliśmy nowe funkcje w modułach Czas pracy i Kartoteka. Są one dostępne z poziomu Działu Kadr.

Od tej pory w module Kartoteka będzie można zbiorczo zmieniać daty wcześniej ustawionych powiadomień lub też zbiorczo je usuwać. Nowa funkcja jest dostępna z poziomu sekcji ‘Umowy’, ‘Badania lekarskie’, ‘Szkolenia BHP’ i ‘Własne powiadomienia’ i znajduje się w prawym górnym rogu.

Zarządzanie datami powiadomień w module Kartoteka w systemie HRnest

Po kliknięciu opcji ‘Zarządzaj datami powiadomień’ przenosimy się do zestawienia wszystkich powiadomień, które możemy dowolnie filtrować.

Filtrowanie powiadomień w Kartotece.

Po wybraniu interesujących nas powiadomień możemy zbiorczo zmienić ich datę lub je usunąć.

Zbiorczo ustawianie daty lub zbiorcze usuwanie powiadomień w module Kartoteka.

W przypadku zmiany daty mamy do wyboru kilka opcji.

Kafeteria odpowiedzi przy zmianie daty powiadomienia w module Kartoteka w systemie HRnest.

Druga funkcja dotyczy rejestracji czasu pracy w module Czas pracy. Dzięki możliwości zapisywania adresów IP będziemy mogli zweryfikować, z jakiego miejsca rejestracja czasu pracy faktycznie nastąpiła. Adresy IP zapisywane są tylko, gdy opcja jest włączona. Żeby ją włączyć, przejdź do ‘Konfiguracja’ w dole lewego menu, następnie wybierz kafelek Konfiguracja ‘Czas pracy’. W zakładce ‘Ustawienia’ opcja ‘Zapisuj adres IP przy rejestracji’ powinna być zaznaczona na ‘tak’.

Włączenie możliwości zapisywania adresu IP podczas rejestracji czasu pracy w programie HRnest.

Zapisane adresy IP będą widoczne w Raporcie Zarejestrowany czas pracy i po wyeksportowaniu pliku do Excela i PDF.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ta strona korzysta z ciasteczek.